Відновлення онлайн-продажу квитків на потяги Укрзалізниці: ситуація на Львівському залізничному вокзалі

Люди на Львівському залізничному вокзалі, 29 березня 2025. Суспільне Львів/Ольга Дейнека

Сьогодні, 29 березня, в пресслужбі Укрзалізниці повідомили, що онлайн-сервіси з продажу квитків працюють стабільно. На Львівському залізничному вокзалі вранці в чергах очікувало близько десяти людей, яким не вдалося придбати квитки онлайн.

Про це повідомила кореспондентка Суспільного з місця події.

Вранці на залізничному вокзалі у Львові працювали майже всі каси. Пасажирам допомагала працівниця вокзалу й скеровувала їх до вільних кас.

Пасажир Орест розповів, що наразі квитки онлайн можна купити тільки через додаток Укрзалізниці:

"Працює лише додаток простий, але не працює сайт "ПриватБанку", тобто лише додаток. Зранку були перебої в додатку, я прийшов сюди, пробую взяти квиток, але поки що немає".

Христина прийшла на вокзал відновити квитки, які купила раніше. Пасажирка розповідає, що вчора, 28 березня, у застосунку відображалися придбані квитки, але згодом зникли.

"Я прийшла не купити квиток, а відновити. Сервіс запрацював. Наприклад, вчора були ще квитки в застосунках, в яких я купувала заздалегідь, а зараз вже немає. Прийшла дізнатись, як це можливо, бо я не додумалась завчасно прив'язати електронну пошту".

Що відомо про кібератаку на сервіси Укрзалізниці

  • 23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. За даними перевізника, не працював застосунок УЗ для купівлі квитків та перевірки рейсів. Також було неможливо купити квитки через сайт та замовити додаткові послуги онлайн.
  • 24 березня в Укрзалізниці заявили, що онлайн-системи компанії зазнали масштабної таргетованої кібератаки.
  • 29 березня у пресслужбі Укрзалізниці повідомили про відновлення онлайн-продажу квитків.

Джерело