Люди на Львівському залізничному вокзалі, 29 березня 2025. Суспільне Львів/Ольга Дейнека
Сьогодні, 29 березня, в пресслужбі Укрзалізниці повідомили, що онлайн-сервіси з продажу квитків працюють стабільно. На Львівському залізничному вокзалі вранці в чергах очікувало близько десяти людей, яким не вдалося придбати квитки онлайн.
Про це повідомила кореспондентка Суспільного з місця події.
Вранці на залізничному вокзалі у Львові працювали майже всі каси. Пасажирам допомагала працівниця вокзалу й скеровувала їх до вільних кас.
Пасажир Орест розповів, що наразі квитки онлайн можна купити тільки через додаток Укрзалізниці:
"Працює лише додаток простий, але не працює сайт "ПриватБанку", тобто лише додаток. Зранку були перебої в додатку, я прийшов сюди, пробую взяти квиток, але поки що немає".
Христина прийшла на вокзал відновити квитки, які купила раніше. Пасажирка розповідає, що вчора, 28 березня, у застосунку відображалися придбані квитки, але згодом зникли.
"Я прийшла не купити квиток, а відновити. Сервіс запрацював. Наприклад, вчора були ще квитки в застосунках, в яких я купувала заздалегідь, а зараз вже немає. Прийшла дізнатись, як це можливо, бо я не додумалась завчасно прив'язати електронну пошту".
Що відомо про кібератаку на сервіси Укрзалізниці
- 23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. За даними перевізника, не працював застосунок УЗ для купівлі квитків та перевірки рейсів. Також було неможливо купити квитки через сайт та замовити додаткові послуги онлайн.
- 24 березня в Укрзалізниці заявили, що онлайн-системи компанії зазнали масштабної таргетованої кібератаки.
- 29 березня у пресслужбі Укрзалізниці повідомили про відновлення онлайн-продажу квитків.